februari 23, 2012, 02:51:31

Auteur Topic: Hogwarts Rivals!  (gelezen 1386 keer)

Offline Junior Valencio

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
Re: Hogwarts Rivals!
« Reactie #50 Gepost op: januari 19, 2012, 13:37:36 »
De les was na een uur ongeveer voorbij en zoals verwacht kregen ze weer huiswerk opgegeven. Hij stond dus op en nadat Junior ze schoolspullen in ze tas had gemikt gooide hij ze tas over ze schouder en liep het lokaal uit. Hij had nu een kleine pauze tot de volgende les, wat hem wel goed uitkwam aangezien hij dit jaar nogal verantwoordelijkheden had. Terwijl hij in gedachte was wat hij als eerste zou gaan doen botste hij tegen een mede leerling aan toen hij de hoek om ging. Hij branden zich ook nog bijna aan een raar stokje waar ze aan liep te hijsen. Junior had wat met botsingen dit jaar, zijn totaal stond nu al op 3. Zijn aandacht werd echter getrokken door het stokje waar zijn blik dus ook naar toe ging. Het gebruikelijke excuses bleef dus uit totdat hij doorkreeg dat hij een beetje stond te staren. '' Sorry '' zei die toen langzaam. Zijn blik gleed van het logo op haar gewaad naar haar ogen en bleven daar hangen. Een Exodus leerling.. ging er toen door ze hoofd heen. Normaal gezien had hij het niet echt op die afdeling, al had hij verder geen problemen ermee. Toen Junior in der ogen keek kreeg hij het gevoel dat hij haar ergens van herkende. Als hij het goed herinnerde was ze een Jager in het zwerkbal team van Exodus. Aangezien het best ook wel dom was om iemand aan te staren besloot hij maar te vragen waaraan ze in Merlijn's naam aan het hijsen. '' Wat is dat?'' vroeg die toen en ze ogen flitsten opnieuw vlug naar de sigaret in der hand waar hij zich net nog bijna aan verbranden en weer terug naar haar ogen. Op zich was Junior een nieuwsgierig persoon en iemand die nogal een zwak had voor sensatie, dus voor hem maakte het nu even niet uit van welke afdeling ze was.

Offline Lana Fauh

• Newbie
  • *
  • Exodus - Jager
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: januari 28, 2012, 12:32:14 »
Ze was op weg naar buiten geweest, maar natuurlijk ging dat niet zonder slag of stoot - letterlijk. Kon hij niet eens uit zijn doppen kijken?! Haar oog viel meteen op de badge, Slifer Klassenoudste, Junior En-Nog-Iets. Ook dat nog. Ze hield haar opmerkingen voor zich, straf kon ze nu wel missen. Als Klassenoudste, Zoeker én Captain zou je op zen minst iemand verwachten die niet zo ongelofelijk lomp was. Die Junior was nog niet de kwaadste, dat wist ze, hij was vrij neutraal en je kon hem zelfs vriendelijk noemen, en dat viel beter zo te houden. Maar wat zat hij te staren naar haar sigaret? "Het geeft niet." Het klonk niet gemeend zoals ze het zei, maar het was het idee dat telde, niet waar? Zijn gestaar bleef aanhouden, alleen zat hij nu haar ogen te onderzoeken. Ze staarde gewoon terug. Het ongeduld was heel zeker van haar gezicht af te lezen, maar dat trok hij zich niet aan. Ging dat broekventje haar nu nog eens laten gaan in plaats van zich te verwonderen over het bestaan van een sigaret?! Zonder haar ogen van hem af te wenden haalde ze de sigaret uit haar mond en blies langzaam de rook in zijn gezicht. Zo. Nu zou hij toch moeten wegkijken? "Een sigaret. Een rolletje papier met daarbinnen tabak." Ze ademde nog eens in. "Ook eens proberen?" Het zou leuk worden als hij dat deed.

Offline Junior Valencio

• Newbie
  • *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: januari 28, 2012, 23:41:03 »
Als er iets was was Junior niet begreep was het dat soort dingen wel, en wat ie nog moeilijker vond was het begrijpen waarom ze dit nou zou leuk vond. Hij blies rustig uit toen ze de rook in ze gezicht probeerde te blazen, hoe die daar ineens opkwam wist hij zelf niet maar het was tenminste effectief, de rook stoorde hem niet en hij sloeg ze armen over mekaar. Hij was een echte sportman en besloot dus maar haar vraag te negeren of hij ook als een dreuzel aan het dingetje wou hijsen. Hij schudde toen ze hoofd en grijnsde lichtjes. '' Het is dat ik niet zeker weet of je hier voor gestraft kan worden, al is het volgens mij niet helemaal volgens de regels. '' zei die toen langzaam. '' Maar. .'' Hij bedacht even hoe die dit ging brengen. '' Ik zou daar mee stoppen als ik jou was , na wat ik er gehoord over heb, word je er niet mooier op. '' Hij pakte dus de sigaret uit haar hand en hielt hem voor der gezicht. '' En dat kunnen we niet hebben natuurlijk he, Er moeten tenminste nog wat mensen hier rondlopen die een beetje klasse en knap moeten voorkomen hier. '' ,dan had hij het natuurlijk over zichzelf, Junior was misschien een aardige jongen, maar had ook een Sluwe en misschien zelfs arrogante kant. Toen draaide hij zich om en wou weglopen voor hij zich bedacht. '' Ik neem dit trouwens mee als je het niet erg vind, ik moet ff navragen of ik je kan straffen natuurlijk '' zei die met een kleine glimlach. '' Dus ja je bent nog niet van me af, Mrs. Fauh '' Junior lachte terwijl die wegliep terug naar de deuropening van het lokaal opzoek naar de Professor.

Offline Lana Fauh

• Newbie
  • *
  • Exodus - Jager
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: januari 29, 2012, 11:14:15 »
Vreemd... Hij hoestte niet, er kwam zelfs geen kuchje uit. Misschien was hij zo'n schijnheiligaard die voor zijn medeleerlingen deed alsof hij niks van... wel ja, niks van niks afwist. Ten slotte waren er nog wel tovenaars die rookten. Oh ja, ze zag hem al helemaal stiekem naar een of andere uithoek van het terrein sluipen om daar dan te roken. Dat zou lollig zijn. Wat er minder lollig was, was het feit dat Junior blijkbaar dacht dat ze gestraft moest worden voor zoiets simpel als roken, met een grijns van oor tot oor kondigde hij het aan. Wel, ze had op z'n minst één iemand zijn dag goed gemaakt. Wat natuurlijk niet betekende dat ze het pikte dat iemand zomaar haar sigaret afpakte en gelijk een volleerde arrogante zak ging eisen dat ze straf kreeg. Lana keek hem kwaad aan. Klasse en knap? Werkelijk, had ze nog maar net gedacht dat hij vrij vriendelijk was? Niet dus. Het jammere voor hem was, dat ze dat niet zo zag zitten. Neen, die Griffoleon moest dat maar zo laten. Roken buiten was waarschijnlijk niet verboden, maar binnen stak het sommige professoren misschien wat tegen. Junior had zich nog maar net weer omgedraaid of Lana pakte haar stok al en zei zacht Evanesco. Geen sigaret, geen probleem, zo ging haar gedachtegang. Het kon natuurlijk zijn dat hij in de zomer zijn boeken van dit jaar al helemaal had geleerd... maar indien dat niet zo was, kende hij deze spreuk nog niet. Het was verschrikkelijk jammer dat ze hem niet nonverbaal kon brengen. Ze liep niet meteen weg, neen, ze vond het wel een leuk tijdverdrijf, een soort van kat en muis spel. Misschien dat ze de sigarettengeur nog zou verwijderen?